Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ

Το forum των φοιτητών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ
ΦόρουμΠόρταλnew postsπρόγραμμαΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Συνέλευση 04/03/2010 (chat)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
H47e4CZ36Mc7D7
Administrator
Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3037
Ημερομηνία εγγραφής : 02/12/2009
Ηλικία : 30
Τόπος : γκούχου γκούχου...ακούει κανείς??

Character sheet
Name: Eldur Galaelenthor

ΔημοσίευσηΘέμα: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 1:29 pm

θέμα συζήτησης άρση του ασύλου, υπερβολικές αποτυχίες σε μαθήματα κτλ

__________________________________________________________________


"Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες" Βολταίρος

"Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?" Obi Wan Kenobi, Jedi Master

έδωσα σύνολο 5 μαθήματα. Στα δύο πρώτα κόπηκα με άσσο και τα άλλα τρια τα πέρασα με 8.όλο μαζί 11888!Τυχαίο?? δεν νομίζω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 3:32 pm

Ξέρουμε τίποτα για τα πλαίσια των παρατάξεων για τη συνέλευση;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 3:38 pm

mechanic1 έγραψε:
Ξέρουμε τίποτα για τα πλαίσια των παρατάξεων για τη συνέλευση;

ερωτηση παγιδα πρεπει να ειναι αυτηscratch scratch

τα πλαισια ειναι παντα ιδια..
η ΔΑΠ φταιει για τον πολεμο στην παλαιστινη και το σεισμο στην αιτη,
η ΠΑΣΠ ειναι η κυβερνητικη παραταξη που χτυπαει τα παιδια στις πορειες και ειναι κολλητη των μπατσων κτλ..

τα οποια θα διανθιστουν και απο λιγο ΔΝΤ ομως,αυτη τη φορα..διεθνη επικαιροτητα δλδ..
θα ακουστουν εκφρασεις του στυλ ''εσυ,φιλε ΔΑΠιτη που ησουν οταν η ελλαδα χρεωκοπουσε επι βενιζελου?'' (η τρικουπη..)

η συνελευση θα καταληξει ειτε πυξ λαξ ειτε με κλειστη σχολη (που το βλεπω πολυ πιθανο,αν σκεφτεις οτι η κυβερνητικη παραταξη ειναι η ΠΑΣΠ που στη σχολη μας δεν υπαρχει..)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 7:39 pm

ecatodarcus έγραψε:
υπερβολικές αποτυχίες σε μαθήματα

Νομίζω μόλις ξεπέρασαν κάθε όριο....
Δηλαδή τι θα πουν να μειώσουμε τη δυσκολία των μαθημάτων τη στιγμή που μιλάνε για υποβάθμιση των σπουδών..... Δεν μπορώ βρες παιδιά με συγχωρείτε, βγαίνω εκτός εαυτού ώρες ώρες....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 7:52 pm

μιλανε κυριως για μαθηματα οπως η/υ ,ιιβ, κλπ, οχι στοιχεια ιι...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 7:55 pm

η αληθεια ειναι πως αν βαλεις 100 ατομα να γραψουν το ονομα τους,οι 50 θα το καονουν λαθος..

οπως εγινε και στις μικρο-νανο..

περα απο'κει,καποια κρουσματα χαμηλων βαθμολογησεων υπαρχουν πχ 1α..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 9:27 pm

Το θέμα με τα ΙΙβ ήταν μόνο για πέρσυ, πάει πέρασε.
Υπάρχει πρόβλημα με τους Η/Υ ? Shocked Ε όχι ... Άκουσα ότι άλλαξε λίγο το στυλ των θεμάτων αλλά όχι κι έτσι ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 9:33 pm

jerry έγραψε:
η αληθεια ειναι πως αν βαλεις 100 ατομα να γραψουν το ονομα τους,οι 50 θα το καονουν λαθος..

οπως εγινε και στις μικρο-νανο..

περα απο'κει,καποια κρουσματα χαμηλων βαθμολογησεων υπαρχουν πχ 1α..

Βγηκαν τα 1α? Question
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 9:48 pm

δεν ξερω..

το δινω ως παραδειγμα μαζικου κοψιματος χρονια τωρα..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 10:49 pm

Spyros έγραψε:
Το θέμα με τα ΙΙβ ήταν μόνο για πέρσυ, πάει πέρασε.
Υπάρχει πρόβλημα με τους Η/Υ ? Shocked Ε όχι ... Άκουσα ότι άλλαξε λίγο το στυλ των θεμάτων αλλά όχι κι έτσι ...

ναι άκουσα πως κόπηκε πολύς κόσμος ... ωστόσο (μου είπαν Razz ) πως γράφτηκαν πολλές... πολλές μπούρδες ...

κατά προσωπική άποψη ... ήταν πολλά για να τα θυμάσαι και να τα γράψεις ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 10:52 pm

ecatodarcus έγραψε:
θέμα συζήτησης άρση του ασύλου, υπερβολικές αποτυχίες σε μαθήματα κτλ

Το πρώτο το αφήνω απλά ασχολίαστο πλέον. Από τότε που μπήκα στη σχολή το κουβεντιάζουμε, κοντεύω να τελειώσω (λέμε τώρα) και ακόμα με το άσυλο παλεύουμε... δε λέω ότι δεν είναι σοβαρό θέμα, αλλά νομίζω ότι το κολλάμε στις 9/10 συνελεύσεις μαζί με τα άλλα θέματα και δεν θέλω καν να αναφερθώ σε αυτό.
Όσον αφορά το δεύτερο... ξέρω ότι έγινε ένας χαμός με τα ΙΙβ, έχω ακούσει ότι ορισμένες εξεταστικές βάζει διαφορετικά θέματα απ ό,τι συνήθως στους η/υ, αλλά ρε παιδιά σόρρυ κιόλας δηλαδή, τι πρέπει να γίνεται ? Να μπαίνουν θέματα καρμπόν συνέχεια ?? Να διαβάζουμε 4 ασκήσεις και να γράφουμε άψογα χωρίς να έχουμε ιδέα (και να τα έχουμε ξεχάσει με μαθηματική ακρίβεια μετά από ένα μήνα) ?? Πείτε ότι θεωρείτε πως σε κάποιο μάθημα δεν έγινε σωστή δουλειά, να γίνει συζήτηση. Ας μιλήσουμε για την ποιότητα των εργαστηρίων, των συγγραμμάτων, πείτε ακόμη και ότι η ύλη που μαθαίνουμε αλληλοκαλύπτεται απο διάφορα μαθήματα ή ότι σε ορισμένα ίσως εμβαθύνουμε περισσότερο/λιγότερο απ όσο πρέπει, να κουβεντιάσουμε γι αυτά. Δηλαδή γιατί πρέπει όλα να κινούνται ΜΟΝΟ με γνώνομα το τελικό διαγώνισμα??
Το έχουν πει κ άλλοι πριν από μένα νομίζω εδώ πέρα --> μετά μη μιλάμε όμως για επίπεδο σπουδών, αν το θέμα συζήτησης είναι τα "μαζικά κοψίματα".
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 11:07 pm

Η συνέλευση βάσει τελευταίων πληροφοριών θα γίνει ανεξάρτητα απο τα θέματα, κυρίως για εθιμοτυπικούς λόγους:
"Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι..." αχ... Razz Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 11:41 pm

Μενελάειον έγραψε:
ecatodarcus έγραψε:
υπερβολικές αποτυχίες σε μαθήματα

Νομίζω μόλις ξεπέρασαν κάθε όριο....
Δηλαδή τι θα πουν να μειώσουμε τη δυσκολία των μαθημάτων τη στιγμή που μιλάνε για υποβάθμιση των σπουδών..... Δεν μπορώ βρες παιδιά με συγχωρείτε, βγαίνω εκτός εαυτού ώρες ώρες....


Η ποιότητα των σπουδών εξασφαλίζεται όταν η δυσκολία των εξετάσεων είναι μεγαλύτερη? Αν είναι ας βάζουν κουλά θέματα να περνάει ένας κάθε 2 χρόνια και να βγαίνουμε επιστήμονες(-φυτά)..
Ποιότητα σπουδών ή ποιότητα εκπαίδευσης είναι να μαθαίνουμε μερικά βιβλία απέξω?
Ή μήπως ποιότητα σπουδών συμβαδίζει με την 100% παρακολούθηση των μαθημάτων μην χάσουμε καμιά ώρα όπου θα πει κάτι και θα το βάλει στο τέλος ενώ στο βιβλίο δεν λέει τίποτα?
Δεν είπε κανείς να μειωθεί η δυσκολία των θεμάτων αλλά σε διάφορα μαθήματα έχουμε δει είτε άκυρα θέματα, είτε θέματα που για το μάθημα ήταν υπερβολικά, είτε διορθώσεις που κοιτάμε τις βαθμολογίες 2 και 3 φορές για να σιγουρετούμε ότι είδαμε το όνομα μας κτλ!
Τέλος πάντων όταν υπάρχουν τεράστια ποσοστά αποτυχίας ε δεν νομίζω όοοοοοοοοοολοι να πήγαν ράμπο ρε παιδιά! Άντε μια φορά να έγινε αλλά σχεδόν σε κάθε εξεταστική υπάρχουν τέτοια μαθήματα!

Για την εισαγωγή στους υπολογιστές. Το έχω περάσει(με τα χίλια ζόρια! Αμάν με αυτές τις διορθώσεις!) αλλά όλο και κάποιο θέμα έβαζαν που είτε θα ήταν αουτσάιντερ και δεν το διάβαζαν πολλοί είτε απλά στα pdf του δεν θα το έλεγε καλά..για την τελευταία εξεταστική δεν ξέρω τι παίχτηκε αν και κάτι είχαν γράψει και εδώ στο φόρουμ τα παιδιά που έγραψαν.
Παρόλαυτα εξακολουθώ να το θεωρώ εύκολο μάθημα ως προς την κατανόηση, ενδιαφέρον και πιο προσιτό(αφού μοιάζει λίγο με του λυκείου)!
Για την εισαγωγή στην μηχανουργική τεχνολογία. Εκεί ήταν που έβαλε πολλά θέματα. 60 σ-λ με αρνητική βαθμολογία και 4-5 ασκήσεις(δεν θυμάμαι πόσες ακριβώς.). Προσωπικά το θεωρώ υπερβολή.
Καλά για τα 2β(παλιότερα), 1α(διαχρονικά!) απλά πανικός! Δεν είμαστε μαθηματικοί!! Ναι να ξέρουμε μαθηματικά αλλά μερικά είναι και αυτά υπερβολικά!
κτλ..


jerry όπως πάντα υπερβολικότατος. Δεν χρειάζεται να απαντήσω σε κάτι..(πάλι?)


electron και θα συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με το άσυλο για όσο καιρό χρειαστεί. Άμα δεν υπήρχε θέμα δεν θα το ανάφερε κανείς! Αλλά έλα ντε που τύχαμε να είμαστε στο πολυτεχνείο σε περιόδους που οι κυβερνήσεις θέλουν να αποτελειώσουν την ήδη χιλιοχτυπημένη "δωρεάν" παιδεία(και το άσυλο μέσα στην όλη παιδεία το βάζω!Απλά το αναφέρω για να μην πει κάποιος τι σχέση έχει το άσυλο με την παιδεία!)..οπότε φυσικό δεν είναι να έχουμε θέματα περί εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων(και ασύλου)?
Και για προλάβω κάποιους ΝΑΙ υπήρχαν αρκετές φορές που για εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις είχε καλεστεί συνέλευση και για άλλα θέματα λέγαμε! Και εγώ διαφωνώ σε πολλά πράγματα με τα οποία γίνονται(καλώς κακώς). Σίγουρα δεν ήταν το επιθυμητό! Αλλά δεν κράζω, έτσι απλά για να κράξω!
Και για την κριτική στην δαπ ρε jerry τι να κάνουμε? Ήταν και είναι η κύρια εκφραστής αυτών των μεταρρυθμίσεων. Αρκετές φορές είχε φτάσει στα όρια να αναρωτιέται κανείς αν τους πληρώνουν κιόλας! Οπότε κάποιοι αντέχουν και δεν αρχίζουν τα μπινελίκια και άλλοι δεν αντέχουν! tongue
(στα άλλα δεν θα αναφερθώ αγαπητές jerry! Προσπαθώ να μην κάνω feed τα troll αλλά δεν τα καταφέρνω καλά! tongue )
Τα εκπαιδευτικά ζητήματα φυσικά είναι και αυτά στην ατζέντα συζήτησης και πως να μην είναι αφού και αυτή η κυβέρνηση θέλει να κάνει ότι και η προηγούμενη..

Ένα ακόμα θέμα συζήτησης που ελπίζω να αναφερθεί είναι και τα φροντιστήρια..μπήκαμε σε ένα γαμημένο πολυτεχνείο, υποτίθεται ότι αύριο θα είμαστε μηχανικοί και ένα μεγάλο μέρος της σχολής πηγαίνει φροντιστήρια? Προφανώς houston we got problem.. Κοιτάξτε μαγκιά του αν κάποιος έχει λεφτά να πάει να τα δώσει σε φροντιστήρια, σίγουρα πάρα πολλοί το κωλοβαράμε ή το κωλοβαράγαμε στα πρώτα έτη( μεταξύ αυτών στέκω περήφανα και εγώ! lol! ) αλλά νομίζω ότι ακόμα και αυτά οφείλονται αρκετές φορές στην ίδια αιτία..
Τέλος πάντων θεωρώ πως είναι και αυτό ένα θέμα..(φουλ για την ιδιωτικοποίηση της παιδείας άραγε?)


Υ.Γ Ειλικρινά μετά από μερικούς μήνες(όχι πολλούς.1-2..) από τις πανελλήνιες τι θυμόσουν δηλαδή? Αναφέρω τις πανελλήνιες γιατί όλοι τότε το είχαμε -λίγο πολύ- λιώσει.. Προσωπικά τίποτα το ιδιαίτερο..

Υ.Γ2 Συγχωρέστε με αν έγραψα κάποια ασυναρτυσία πουθενά! 2 παρά είναι..καταλαβαίνετε!!! Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   2nd Μάρτιος 2010, 11:49 pm

καλά τα λες χοτ ντογκ


edit:ειδικά 2β και 1α τα θέματα ήταν για μαθηματική εταιρία...

οι πιτσιρικάδες που τα έχουν πρόχειρα από το λύκειο να έγραψαν πιστεύω μόνο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 12:12 am

Συμφωνω σε πολλα με τον hot dog.
Η δυσκολια των θεματων δεν εξασφαλιζει την ποιοτητα των σπουδων απο μονη της.Θα μου πει καποιος....Κ εαν τα θεματα ειναι φοβερα δυσκολα κ εχει ενα 10% ποσοστο επιτυχιας καθε μαθημα τοτε αυτο δεν σημαινει οτι θα περνανε οι πολυ καλα διαβασμενοι που κατεχουν το αντικειμενο?
Ναι θα του πω, αλλα πρεπει να εχουμε υποψην μας την πραγματικοτητα.Υπαρχουν παιδια που φευγουν εξω, γυρνανε σε 4,5 χρονια με μαστερ κ δουλευουνε ενω η τυπικη περιπτωση ενος φοιτητη στην σχολη μας θα παρει το πτυχιο του σε 7 χρονια κ δεν θα εχει καν μαστερ.Κ εαν θυμαμαι καλα απο μια παρουσιαση που μας ειχε γινει το 60% μονο θα παρει το πτυχιο τελικα. ( αναφερομαι σε στατιστικα του ε.μ.π για ενεργους προς λιμναζοντες μηχανολογους).
Εαν η σχολη θελει να ειναι σκληροπυρηνικη κ θελει να το παιξει M.I.T θα το δεχομουν.ΑΛΛΑ σ αυτην την περιπτωση θελω κ απο την αλλη πλευρα να συμπεριφερεται αναλογως κατι που σιγουρα δεν γινεται.Δηλαδη αναλογες με του M.I.T συνθηκες διδασκαλιας, αναλογου επιπεδου διδασκοντες, με υπευθυνο σπουδων για τον καθε φοιτητη να τον εχει απο κοντα, με μηχανολογικη τριβη απο το πρωτο ετος κ με αναλογη με το M.I.T προωθηση των φοιτητων στον μηχανολογικο στιβο.
Μεχρι να γινουν αυτα ομως η δυσκολια των θεματων απο μονη της μπορει απλα να αποθαρρυνει παιδια που δεν ηταν η πρωτη τους επιλογη (αρα κ αγαπη) η σχολη να την παρατησουν, να ενθαρρυνει αλλους να αντιγραψουν, να βοηθησει στην ανθιση των φροντιστηριων κ να καθυστερησει πολυ κοσμο απο την αποκτηση πτυχιου κ την εισοδο στην αγορα εργασιας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 12:26 am

bloom2 έγραψε:

Η δυσκολια των θεματων δεν εξασφαλιζει την ποιοτητα των σπουδων απο μονη της.Θα μου πει καποιος....Κ εαν τα θεματα ειναι φοβερα δυσκολα κ εχει ενα 10% ποσοστο επιτυχιας καθε μαθημα τοτε αυτο δεν σημαινει οτι θα περνανε οι πολυ καλα διαβασμενοι που κατεχουν το αντικειμενο?
Ναι θα του πω, αλλα πρεπει να εχουμε υποψην μας την πραγματικοτητα.

Τα άλλα περί μιτ θα τα αφήσω..δεν έχω πάει, δεν ξέρω τι κάνουν και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να πω την αλήθεια.(μια μικρή σημείωση ότι το budget του μιτ είναι αρκετές δεκάδες μεγαλύτερο από του εμπ)

Και πάλι το 10% αυτών θα βγουν μηχανολόγοι? Φυτά θα βγουν ρε παιδιά!Απλά αυτό το 10% είναι super στην αποστοίθιση, στην μηχανική επίλυση θεμάτων, παρακολουθούν τα μαθήματα χωρίς να χάσουν ούτε 1", πηγαίνουν φροντιστήριο και διαβάζουν όλη μέρα..αν βγουν αυτοί μηχανολόγοι τότε εγώ είμαι αστροναύτης..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 12:36 am

Καλα μην πηγαινεις κ στο αλλο ακρο κ τα ισοπεδωνεις ολα.Εγω οι καλυτεροι φοιτητες που ξερω ηταν πολυ πιο ισορροπημενοι απο μενα παντως.Αλλα κ φυτα κ ανισορροποι να ειναι, θα ειναι κατα πασα πιθανοτητα καλυτεροι φοιτητες απο τους υπολοιπους που δεν ηταν εκ των πραγματων τοσο καλοι οσο εκεινοι κ δεν μπορουσαν να ειναι στο 10% που πετυχαν.
Το εαν θα ειναι φυτα ή οτι αλλο δεν αφορα κανενα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 5:31 am

Μου φαίνεται θα πάνε στο "Επίπεδο Σπουδών" αυτά! Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 7:11 am

Παράθεση :
Και πάλι το 10% αυτών θα βγουν μηχανολόγοι? Φυτά θα βγουν ρε παιδιά!Απλά αυτό το 10% είναι super στην αποστοίθιση, στην μηχανική επίλυση θεμάτων, παρακολουθούν τα μαθήματα χωρίς να χάσουν ούτε 1", πηγαίνουν φροντιστήριο και διαβάζουν όλη μέρα..αν βγουν αυτοί μηχανολόγοι τότε εγώ είμαι αστροναύτης..

Συμφωνω απολυτα , σπουδαζουμε ενα ανικειμενο που εχει ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο...
Και αυτο ειναι το οτι οσο βαθμαρες και να εχεις , οσο απιστευτες θεωρητικες αναλυσεις και να κανεις , δεν ειναι σιγουρο οτι εισαι και μηχανολογος...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 7:57 am

Επίσης όσο χαμηλούς βαθμούς και να έχεις και όσο απίστευτες θεωρητικές αναλύσεις και να μην μπορείς να κάνεις πάλι δεν είναι σίγουρο ότι είσαι μηχανολόγος.

Χωρίς καμία δίαθεση ειρωνίας,δεν θεωρώ λογικό επειδή πολλόι από εμάς δεν έχουμε τους φοβερούς βαθμούς(με εμένα πρώτο)να νομίζουμε,για να νιώθουμε καλύτερα,ότι είμαστε πιο μάγκες από αυτούς που διάβασαν πολύ,και ότι αυτοί είναι απλά φυτά.Και θα είμαστε καλύτεροι μηχανολόγοι τελικά,ή καλύτεροι στην πιάτσα,ή δεν ξέρω τι.

Σε τελική ανάλυση κανείς δεν μπορεί να ξέρει την εξέλιξη του καθενός μας αφού τελειώσει τη σχολή.Αλλά αν θέλουμε να πιθανολογήσουμε,περισσότερες πιθανότητες καλής εξέλιξης έχει κάποιος που είναι περισσότερο διαβασμένος από κάποιον άλλο.
Από εκεί και πέρα φυσικά και παίζει ρόλο πόσο μπορεί να προσαρμόζεται κανείς στις υπάρχουσες συνθήκες,και πόσο μπορεί να εφαρμόσει στην πράξη αυτά που έμαθε,αλλά πείτε μου γιατί θεωρείτε πως το να μην έχεις ''βαθμάρες'' σου δίνει προβάδισμα σε αυτόν τον τομέα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 9:07 am

Stayrros46 δεν τα έγραψα για να νιώσω καλύτερα!Αν ήταν έτσι τότε δεν θα τα έγραφα καθόλου!
Μπράβο στα παιδιά που έχουν τόση όρεξη να διαβάζουν-παρακολουθούν! Δεν είπα το αντίθετο!
Αυτό που σχολίασα κυρίως ήταν το κατά πόσο η βελτίωση των σπουδών έχει σχέση με την δυσκολία των θεμάτων!
Καλά σίγουρα κάτσε να τελείωσουμε και θα δούμε την πορεία του καθενός..αν έχει αβαντάζ αυτός με βαθμό πτυχίου 9,9(έχασε λίγο από τα στοιχεία! tongue )? Φυσικά και το έχει αλλά δεν είναι απόλυτο..
Το πιο σωστό για μένα είναι να υπάρχει μια ισορροπία σε όλα αυτά. Όπως πολύ καλά έχετε μάθει και εσείς στη σχολή, σε όλα υπάρχει ένα βέλτιστο σημείο!Μια βέλτιστη απόδοση.(ανάλογα με τον τρόπο/διαδικασία που χρησιμοποιείται!) Θεωρώ πως έτσι είναι και εδώ!
Αν μη τι άλλο η σχολή δεν είναι όλη μας η ζωή...

εδιτ
(μου ξέφυγε αυτό!!)

bloom2 έγραψε:
Καλα μην πηγαινεις κ στο αλλο ακρο κ τα ισοπεδωνεις ολα(εγώ???Αποκλείεται! Laughing ).Εγω οι καλυτεροι φοιτητες που ξερω ηταν πολυ πιο ισορροπημενοι απο μενα παντως.Αλλα κ φυτα κ ανισορροποι να ειναι, θα ειναι κατα πασα πιθανοτητα καλυτεροι φοιτητες απο τους υπολοιπους που δεν ηταν εκ των πραγματων τοσο καλοι οσο εκεινοι κ δεν μπορουσαν να ειναι στο 10% που πετυχαν.
Το εαν θα ειναι φυτα ή οτι αλλο δεν αφορα κανενα.

Οκ το γενίκευσα και έχεις δίκιο.
Παρόλαυτα δεν σημαίνει ότι κάποιος που δεν ανήκει στην κατηγορία του 10% δεν είναι καλός μηχανολόγος..
Όπως είπα και από πάνω μπράβο στα παιδιά που μπορούν και το κάνουν αυτό! Εγώ δεν τα κατάφερα(κοιμόμουν διαρκώς στα μαθήματα οπότε αποφάσισα να κοιμάμαι σπίτι μου!)!
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι για να ανήκεις στο 10% όταν βάλουν κουλά θέματα(γιατί αυτό συζητάμε..), απλά θα πρέπει να έχεις λιώσει το βιβλίο, να είσαι καλός στις παπαγαλίες-αποστήθιση τύπων/ορισμών/όρων και να ξέρεις να λύνεις έστω και μηχανικά κάποια είδη προβλημάτων. Όχι δεν είναι απαραίτητα τα παραπάνω αλλά σίγουρα θα υπάρχουν αρκετοί που θα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία!


Spyros: δεν ξέρω..πάνω κάτω για επίπεδο σπουδών σε συνάρτηση δυσκολία θεμάτων λέμε αν και το αρχικό μου ποστ είχε να κάνει με την συνέλευση..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 12:50 pm

hotdog,δεν την παλευεις..

εισαι 3ο ετος ακομα και δεν εχεις προλαβει καποια πολυ ομορφα σκηνικα..

αν το πολυτεχνειο,τα χρονια που εισαι μεσα,λειτουργει ικανοποιητικα το ''χρωσταμε'' στο νεο νομο..

αλλιως,για ποιο αλλο λογο δυσκολευεστε ως ΕΑΑΚ και δεν κλεινετε τη σχολη για μηνες παλι?

το πως ανεβαινει το επιπεδο σπουδων με κλειστη τη σχολη,μονο εσεις των ΕΑΑΚ το καταλαβαινετε παντως..

πρεπει να εχει να κανει με επικαμπυλια ολοκληρωματα και διαφορικες εξισωσεις 156ου βαθμου..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 1:15 pm

Παιδιά δεν ξέρω τι έγινε φέτος υπολογιστές, μηχανουργική, διαφορικές. Απ ό,τι κατάλαβα συζητιέται ότι έβαλαν άκυρα/δύσκολα θέματα ή/και ότι κόπηκε αρκετός κόσμος και δεν έχω λόγο να το αντικρούσω αυτό. Εγώ δε λέω να καταργήσουμε τις συνελεύσεις, hot dog (μιας κ εσύ μου απάντησες στο post μου). Λες εγώ να τα βλέπω όλα ρόδινα στη σχολή? Να έχω έρθει από άλλο πλανήτη? Ίσα ίσα, θεωρώ ότι πρέπει να γίνονται συνελεύσεις (η γνώμη μου για την ύπαρξη των παρατάξεων και τη δράση τους είναι άλλη υπόθεση). Όμως καλό είναι να μιλάμε για πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν (ή έστω αξίζει τον κόπο να τα διεκδικήσουμε) και όχι μόνο για το αν κόπηκε κόσμος στη μηχανουργικη --που πραγματικά λυπάμαι, ακόμα θυμάμαι το κατεβατό Σ/Λ με αρνητική βαθμολογία κι όταν το χα δώσει εγώ .

Το επίπεδο των σπουδών δεν ανεβαίνει με δύσκολα θέματα... πες οκει. Σκεφτήκατε ποτέ με τι ανεβαίνει? Πάντως με καταλήψεις και κλειστές σχολές σίγουρα όχι. Σίγουρα ούτε με το να παίρνουμε έτοιμο θέμα/ προαιρετική εργασία από συμφοιτητή μας και να τη δίνουμε έτσι, όμως, ή με το να διδασκόμαστε 5 φορές το ίδιο πράγμα και να μην έχουμε αγγίξει κάτι άλλο. Ή με το να μας λένε "παιδιά ορίστε, να ένας τόρνος κι εκεί δίπλα είναι η φρέζα" και να μην κάνουμε κάτι μόνοι μας. Ή με το να γράφουν στον πίνακα τα αποτελέσματα μετρήσεων από ένα πείραμα που εμείς δεν είδαμε ποτέ και μετά να πρέπει να κάνουμε εργασία πάνω σε αυτό. Αλλά γι' αυτά δεν ακούω να διαμαρτύρεται κανένας σε καμία συνέλευση. Sad
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 1:49 pm

χαίρομαι που υπάρχουν παιδιά που σκέφτονται όπως εγώ σε αυτή τη σχολή (hotdog,bloom)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 2:04 pm

electron έγραψε:
Το επίπεδο των σπουδών δεν ανεβαίνει με δύσκολα θέματα... πες οκει. Σκεφτήκατε ποτέ με τι ανεβαίνει? Πάντως με καταλήψεις και κλειστές σχολές σίγουρα όχι. Σίγουρα ούτε με το να παίρνουμε έτοιμο θέμα/ προαιρετική εργασία από συμφοιτητή μας και να τη δίνουμε έτσι, όμως, ή με το να διδασκόμαστε 5 φορές το ίδιο πράγμα και να μην έχουμε αγγίξει κάτι άλλο. Ή με το να μας λένε "παιδιά ορίστε, να ένας τόρνος κι εκεί δίπλα είναι η φρέζα" και να μην κάνουμε κάτι μόνοι μας. Ή με το να γράφουν στον πίνακα τα αποτελέσματα μετρήσεων από ένα πείραμα που εμείς δεν είδαμε ποτέ και μετά να πρέπει να κάνουμε εργασία πάνω σε αυτό. Αλλά γι' αυτά δεν ακούω να διαμαρτύρεται κανένας σε καμία συνέλευση. Sad

+1

hotdog έγραψε:
Ή μήπως ποιότητα σπουδών συμβαδίζει με την 100% παρακολούθηση των μαθημάτων

Εγώ είμαι αυτής της άποψης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Συνέλευση 04/03/2010 (chat)
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 5Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Νέο Πρόγραμμα εαρινού εξαμήνου 2010-2011
» Έναρξη εγγραφών χειμερινού εξαμήνου 2009-2010

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ :: Συζητήσεις :: Αρχείο ...-
Μετάβαση σε: