Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ

Το forum των φοιτητών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ
ΦόρουμΠόρταλnew postsπρόγραμμαΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Συνέλευση 04/03/2010 (chat)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 2:14 pm

geek (geek) Μπορεί να είμαι. Παρόλα αυτά δε νομίζω ότι τα τελευταία 5 χρόνια η ζωή μου ήταν αυτή: study
Νομίζω ότι έκανα τόσα πολλά όσο σπούδαζα εδώ και 5 χρόνια που θαυμάζω! Αλλά δεν περνούσα σε καμμία περίπτωση τη ζωή μου με νεκρούς χρόνους. (σε άλλους τους αρέσουν οι νεκροί χρόνοι, όπως έχουν δηλώσει άλλωστε, εμένα δε μου αρέσει αυτό) Δεν μου άρεσε να κάθομαι στο Γρηγόρη όπως κάθονται όλες οι παρατάξεις, ούτε μου αρέσει να πηγαίνω να περνάω την ώρα μου σε καφετέριες με τάβλι. Μου αρέσει η δημιουργία. Είτε αυτό σημαίνει να είμαι με τους φίλους μου, είτε να κάνω ένα χόμπυ, είτε να μαθαίνω κάτι νέο

Γενικά αγαπώ τη σχολή μας και την επιστήμη μας και η παρακολούθηση είναι για εμένα ευχαρίστηση (geek... Μπορεί! Wink τι να πώ ότι δεν έιμαι; Και ποιος θα ομολογήσει ποτέ ότι δεν έιναι φυσιολογικός...; )

Φίλοι αγαπητέ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Μενελάειον στις 3rd Μάρτιος 2010, 3:18 pm, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 2:48 pm

Χαιρομαι πολυ που ακουω καποιον να τον ευχαριστει πολυ η παρακολουθηση οπως ειναι στην σχολη μας.
Εγω απλως διαφωνω.Δεν εχω την υπομονη να ακουω καποιον κακο καθηγητη να μου κανει παραδοση.Και απο τοτε που εχω το δικαιωμα να μην παρακολουθησω , το εξασκω.
Το οτι σου αρεσει να παρακολουθεις δεν σημαινει επαγωγικα οτι αυτοι που μας διδασκουν εχουν καλη μεταδοτικοτητα...οτι γνωριζουν το αντικειμενο τους...οτι κανουν γενικα καλα την δουλεια τους.Παραδειγματα παμπολα...αλλα δεν εχω καπου κοντα μου το φτυαρι.
ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ!!!!!Αγαπω τους καθηγητες ομως που πολεμουν για τον σκοπο αυτο.Που σεβονται τον φοιτητη.Καθονται διπλα του και του εξηγουν-του μεταδιδουν το παθος τους για το αντικειμενο.Που ειναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Η απαξιωση ενος μαθηματος ξεκιναει απο μια κακη παραδοση!!!!!

Εχεις λοιπον την υπομονη ...να την αγαπας.Εγω δεν την εχω.
Το αντικειμενο το αγαπω.Την σχολη μου δεν την αγαπω.-
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 2:59 pm

Και προφανως οι λογοι που δεν αγαπω την σχολη μου δεν ειναι απλως οι κακες παραδοσεις.Ειναι μια σωρεια πραγματων.
Απο την ελλειψη οργανωσης...τα κακα εργαστηρια που ανεφερε και η electron μεχρι το attitude των καθηγητων οι οποιοι μας κανουν χαρη να μας ανεχονται εμας τους κακους φοιτητες.Και οποιοι κοιτανε να δειξουν ποσο ματσο ειναι με το να βαλουν κατι το οποιο δεν εχει διδαχτει επαρκως στην ταξη και απλως να σε κοψουν μονο και μονο επειδη μπορουν να το κανουν.Στοιχεια 2.
Οι φοιτητες δεν κανουν και τιποτα για να βελτιωσουν την κατασταση.Βλεπεις ...ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝΤΑΙ !!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
Ενα μερος της συνολικης απαξιωσης(πολυ μεγαλο) ξεκινα λοιπον και απο αυτους.
Αξιλογηση...ΠΙΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΙ.Θα πεσει φωτια να μας καψει!!!!
Πλεον για να θες αξιολογηση σημαινει οτι εισαι δεξιος...κακος...
Αλλα μια αξιολογηση η οποια ξεκιναει απο τους ιδιους τους φοιτητες ειναι κατι το οποιο αν εφαρμοστει σωστα θα μας σωσει.
Αριστερος φιλος μας: ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ!!!ΕΝΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ!!!!!!!
Οκ τοτε σκασε και ΦΑΤΑ ολα στα μουτρα σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 3:16 pm

Καλά χαλάρωσε λίγο τα κυβικά σου γιατί παρεκτρέπεσαι.

Διαφωνώ με την αξιολόγηση από μέρους των φοιτητών.
Θα συμφωνούσα να γινόταν με κάποια πρότυπα, κάποια αντικειμενικά κριτήρια, από κάποιο μη κυβερνητικό οργανισμό (εδώ έρχεται το πιπέρι που έλεγες αγαπητέ)

Οι φοιτητές αν μπορούσαν θα ψήφιζαν με το που περνάμε στη σχολή να παίρνουμε και πτυχίο και η παρακολούθηση να γίνεται κατόπιν προαιρετικά για όποιον θέλει.

Τέλος πάντων. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ας μείνουμε προς το παρόν στο σεβασμό

Χαίρε αγαπητέ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 3:38 pm

Nameless έγραψε:
Αξιλογηση...ΠΙΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΙ.Θα πεσει φωτια να μας καψει!!!!

Καλά, αυτό έχει γίνει ανέκδοτο πια... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 3:38 pm

Συγγνωμη αν ημουν αποτομος.Δεν σε ειρωνευτηκα...αν και διαβαζοντας το post μου...δεν σε αδικω.Δεν ηταν προσωπικο.Και ειλικρινα χαιρομαι και το εννοω οτι χαιρομαι που την αγαπας.Μακαρι να υπηρχαν πολλοι σαν και εσενα.
Τοσα χρονια στην σχολη εχω ζησει πολλες πικρες.Εχω ακουσει πολλες ιστοριες.Εχω χορτασει απο "εκπροσωπηση".Ειλικρινα στα προηγουμενα posts προσπαθησα να ειμαι οσο πιο εγκρατης γινεται.
Χμμμμ....οσον αφορα για την αξιολογηση.Πιστευω οτι εμεις οι ιδιοι οι φοιτητες ειμαστε οι πλεον αρμοδιιοι στο να κρινουμε κατα ποσο ικανοποιητικα τελειται η παραδοση και η εξεταση και καλυψη της υλης ενος μαθηματος.Θελω να πιστευω οτι εχουμε την υπευθυνοτητα να συμπληρωσουμε σωστα ενα εντυπο αξιολογησης.
Εχεις δικιο στο οτι δεν θα επρεπε να τελειται η αξιολογηση ΜΟΝΟ απο εμας τους φοιτητες αλλα να υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια τα οποια να πηγαζουν απο την ακαδημαικη κοινοτητα.Απο ακαδημαικους οι οποιοι γνωριζουν τις συνιστωσες οι οποιες συντελουν σε μια τελεια παραδοση.
Αλλα εν τελει ....ενας καθηγητης κρινεται απο τους ιδιους τους φοιτητες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 3:42 pm

Nameless έγραψε:
Χαιρομαι πολυ που ακουω καποιον να τον ευχαριστει πολυ η παρακολουθηση οπως ειναι στην σχολη μας.

Όχι ακριβώς. Κάποια πράγματα θα ήθελα να είναι διαφορετικά.

π.χ. Κακαράς
π.χ. ο Κωστόπουλος να μην ήταν τόσο χύμα κατά τα άλλα πολλά από αυτά που λέει είναι σημαντική πληροφόρηση
π.χ. ο Βοσνιάκος να είχε λίγο πιο υλικό μαθημά (υλώδες). Μάθημα με περισσότερες σημειώσεις, πιο πολύ γράψιμο. Ο Βοσνιάκος μου θυμίζει το ξεφύλλισμα εγκυκλοπαίδειας που βλέπεις εικόνες αλλά βαριέσαι να διαβάσεις το κείμενο και προσπαθείς να καταλάβεις μόνο τις λεζάντες. Όχι όμως ότι αυτά που λέει δεν έχουν αξία. Απλά είναι πολύ αέρινα
π.χ. Η μηχανική να γινόταν με περισσότερη μηχανολογία μέσα της
π.χ. τα μαθηματικά να ξεφεύγανε από την απλή θεωρία και να είχαν παραδείγματα που θα τα έκαναν πιο χρήσιμα (π.χ. να συνδυάζονταν με τα ρευστά ή με τις διαφορικές σχέσεις της μηχανικής)
π.χ. τα ρευστά να είχαν κάποιο θέμα προς εκπόνηση (κάποιο δυνατό θέμα) ώστε να μπαίναμε στον κόπο να λύσουμε κάποιες από τις τόσες εξισώσεις που είδαμε. Προσωπικά δεν έχω μάθει ρευστά και λυπάμαι και ντρέπομαι που το λέω (Δεν ξέρω ρευστά....κρίμα....)
π.χ. Προβατίδης..........

Όχι όμως ότι δεν έμαθα από αυτή τη σχολή. Αλήθεια το λέω έμαθα πάρα πολλά. Η μόρφωση που μου έδωσε αυτή η σχολή είναι πραγματικά μεγάλη! Όμως παρακολουθούσα. Δεν είχα ποτέ την στάση του αγαπητού χοτ ντόγκ για την παρακολούθηση. Ακόμα και αν δε μου άρεσε το μάθημα, έδινα ευκαιρίες στους καθηγητές, μήπως πουν κάτι πιο ωραίο αυτή τη φορά. Και δεν το μετάνοιωσα. Εννοείται όμως ότι τους αδιόρθωτους δεν τους παρακολουθούσα (Κακαράς, Προβατίδης και κάποιες φορές τον Βοσνιάκο)

Έχω φίλο ο οποίος παρακολουθούσε φανατικά το Βοσνιάκο......

Βλέπεις είναι χαρακτήρες και χαρακτήρες. Τι να πεις! Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 3:49 pm

Nameless έγραψε:
Συγγνωμη αν ημουν αποτομος.Δεν σε ειρωνευτηκα...αν και διαβαζοντας το post μου...δεν σε αδικω.Δεν ηταν προσωπικο.

Ναι οκ όλα καλά. Δεν προσβλήθηκα εγώ. Δε με αδικείς πουθενά. Το έιπα για να μη γίνει κανας καυγάς ΕΑΑΚ-ΔΑΠ ουσιαστικά η παρατήρησή μου επικεντρωνόταν κυρίως στο
Παράθεση :
εισαι δεξιος...κακος...

Nameless έγραψε:
Χμμμμ....οσον αφορα για την αξιολογηση.Πιστευω οτι εμεις οι ιδιοι οι φοιτητες ειμαστε οι πλεον αρμοδιιοι στο να κρινουμε κατα ποσο ικανοποιητικα τελειται η παραδοση και η εξεταση και καλυψη της υλης ενος μαθηματος.Θελω να πιστευω οτι εχουμε την υπευθυνοτητα να συμπληρωσουμε σωστα ενα εντυπο αξιολογησης.
Εχεις δικιο στο οτι δεν θα επρεπε να τελειται η αξιολογηση ΜΟΝΟ απο εμας τους φοιτητες αλλα να υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια τα οποια να πηγαζουν απο την ακαδημαικη κοινοτητα.Απο ακαδημαικους οι οποιοι γνωριζουν τις συνιστωσες οι οποιες συντελουν σε μια τελεια παραδοση.
Αλλα εν τελει ....ενας καθηγητης κρινεται απο τους ιδιους τους φοιτητες.

+1
Συμφωνώ με αυτή την άποψη
Απλά μας φοβάμαι λίγο..... Μακάρι σε μια τέτοια στιγμή να δείξουμε την αρμόζουσα υπευθυνότητα. Τότε το Πολυτεχνείο θα γινόταν τέλειο. Από την άλλη μη νομίζεις ότι και οι καθηγητές δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Βλέπε βιβλίο Μπεργελέ εισαγωγή στη μηχανολογία σελ 10? "Φιλοσοφία Σπουδών Μηχανικού ΙΙ" Μη μου πεις ότι τα όσα λέει δεν εκφράζουν και τις δικές σου επιθυμίες! (και τις δικές μου...)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:24 pm

Έχω πεί πολλές φορές ότι για εμένα θα έπρεπε να μειωθούν ο αλληλοκαλύψεις στα μαθήματα.
Και άρα και ο αριθμός μαθημάτων.

Στα υπόλοιπα να μπούν εργασίες στύλ γιαννάκογλου και κωστόπουλου(έστω προαιρετικές)
Διότι μόνο έτσι μαθαίνει κανείς.

Εμένα μου την σπάει που υπάρχουν καθηγητές οι οποίοι ξέρουν πολύ καλά ότι ξύνονται
και δεν κάνουν κάτι.

Επίσης λείπει ο σοβαρός προγραμματισμός. Και σε επίπεδο γλώσσας(κάνουμε ακόμα fortran)
και σε επίπεδο σχεδιασμού λογισμικού.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:29 pm

bloom2 έγραψε:
Συμφωνω σε πολλα με τον hot dog.
Η δυσκολια των θεματων δεν εξασφαλιζει την ποιοτητα των σπουδων απο μονη της.Θα μου πει καποιος....Κ εαν τα θεματα ειναι φοβερα δυσκολα κ εχει ενα 10% ποσοστο επιτυχιας καθε μαθημα τοτε αυτο δεν σημαινει οτι θα περνανε οι πολυ καλα διαβασμενοι που κατεχουν το αντικειμενο?
Ναι θα του πω, αλλα πρεπει να εχουμε υποψην μας την πραγματικοτητα.Υπαρχουν παιδια που φευγουν εξω, γυρνανε σε 4,5 χρονια με μαστερ κ δουλευουνε ενω η τυπικη περιπτωση ενος φοιτητη στην σχολη μας θα παρει το πτυχιο του σε 7 χρονια κ δεν θα εχει καν μαστερ.Κ εαν θυμαμαι καλα απο μια παρουσιαση που μας ειχε γινει το 60% μονο θα παρει το πτυχιο τελικα. ( αναφερομαι σε στατιστικα του ε.μ.π για ενεργους προς λιμναζοντες μηχανολογους).
Εαν η σχολη θελει να ειναι σκληροπυρηνικη κ θελει να το παιξει M.I.T θα το δεχομουν.ΑΛΛΑ σ αυτην την περιπτωση θελω κ απο την αλλη πλευρα να συμπεριφερεται αναλογως κατι που σιγουρα δεν γινεται.Δηλαδη αναλογες με του M.I.T συνθηκες διδασκαλιας, αναλογου επιπεδου διδασκοντες, με υπευθυνο σπουδων για τον καθε φοιτητη να τον εχει απο κοντα, με μηχανολογικη τριβη απο το πρωτο ετος κ με αναλογη με το M.I.T προωθηση των φοιτητων στον μηχανολογικο στιβο.
Μεχρι να γινουν αυτα ομως η δυσκολια των θεματων απο μονη της μπορει απλα να αποθαρρυνει παιδια που δεν ηταν η πρωτη τους επιλογη (αρα κ αγαπη) η σχολη να την παρατησουν, να ενθαρρυνει αλλους να αντιγραψουν, να βοηθησει στην ανθιση των φροντιστηριων κ να καθυστερησει πολυ κοσμο απο την αποκτηση πτυχιου κ την εισοδο στην αγορα εργασιας.

Δεν έχω κανενός είδους ξενομανία, αλλά τώρα που το θυμήθηκα διαβάζοντας το ποστ σου, είπα να πω τη γνώμη μου και γι'αυτό.
Κάναμε Υπολογιστική Ρευστομηχανική και ο Μπεργελές μας έκανε μια εισαγωγή του μαθήματος. Κάποια στιγμή έφτασε και στο κομμάτι που μας καίει όλους: "πώς προκύπτει ο βαθμός". Είπε ότι έχουμε ένα υποχρεωτικό θέμα που μετράει 25% και άλλα 2 προαιρετικά που μετράνε άλλο τόσο αν τα κάνουμε, αν θυμάμαι καλά κι ό,τι περισσεύει είναι (με ποσοστό πάντα) ο βαθμός του διαγωνίσματος. Μετά πρόσθεσε ότι αν ήμασταν στο εξωτερικό, τα ποσοστά θα ήταν ανάποδα - δηλαδή 75% η υποχρεωτική εργασία και 25% η εξέταση στο τέλος. Αλλά επειδή δεν είμαστε στο εξωτερικό. . . Rolling Eyes
Επίσης αυτός που πάει έξω για 4,5 χρόνια και γυρνάει με μάστερ, εξαρτάται και πού έχει πάει. Δεν θένω να υπερασπιστώ το ΕΜΠ, αλλά δε νομίζω ότι όλοι όσοι πηγαίνουν στο εξωτερικό και γυρνάνε με μάστερ είναι απαραίτητα καλύτεροι- ή πιο περιζήτητοι, αν το θες έτσι. Α, και αν έχει πάει σε κάποιο αξιόλογο πανεπιστήμιο, απ όσα παραδείγματα γνωστών μου ξέρω, κ ά ν ο υ ν δουλειά αυτά τα 4,5 χρόνια. Εμείς εδώ τρέχουμε στις εξεταστικές. Έξω παλεύουν ένα εξάμηνο -με καλύτερες υποδομές θα μου πεις, σύμφωνοι- όχι 3 μήνες το χρόνο, όπως η πλειοψηφία στην Ελλάδα. Άρα ό,τι έκανε ο άλλος μέσα σε 4,5 χρόνια εμείς το κάνουμε σε 7 όχι επειδή τα θέματα είναι δύσκολα, επειδή φταίνε έέέένα σωρό πράγματα, από το ότι είχαμε μάθει να μας παίρνουν απ το χεράκι να μας μαθαίνουν να παραγωγίζουμε και να απαντάμε σε ερωτήσεις τύπου "γράψτε τι ξέρετε για τα πλασμίδια" ενώ τώρα πια δεν έχουν τέτοια καθοδήγηση απο κανένα, μέχρι τις καταλήψεις, ίσως και το γεγονός ότι κάποιοι καθηγητές δεν δείχνουν το απαραίτητο ενδιαφέρον, ίσως και το ότι εμείς μετά την πίεση των πανελληνίων θέλουμε να relaxάρουμε.... και στην περίπτωση της σχολής μας νομίζω ότι λείπει το πρακτικό κομμάτι του πράγματος. Μέχρι στιγμής το μόνο εργαστήριο στο οποίο έχω κάνει κάτι είναι οι συγκολλήσεις και είμαι τεταρτο έτος...
Α, και κάτι ακόμα... όσον αφορά τα φροντιστήρια, ξέρω ότι πολλοί πάνε, αλλά μηηηηπως είναι και λίγο η εύκολη λύση? Δεν είναι λίγο νοοτροπία λυκείου (αυτή ακριβώς που πρέπει να αποβάλλουμε) ??
Αυτά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:33 pm

arkara έγραψε:
Έχω πεί πολλές φορές ότι για εμένα θα έπρεπε να μειωθούν ο αλληλοκαλύψεις στα μαθήματα.
Και άρα και ο αριθμός μαθημάτων.

Στα υπόλοιπα να μπούν εργασίες στύλ γιαννάκογλου και κωστόπουλου(έστω προαιρετικές)
Διότι μόνο έτσι μαθαίνει κανείς.

Εμένα μου την σπάει που υπάρχουν καθηγητές οι οποίοι ξέρουν πολύ καλά ότι ξύνονται
και δεν κάνουν κάτι.

Επίσης λείπει ο σοβαρός προγραμματισμός. Και σε επίπεδο γλώσσας(κάνουμε ακόμα fortran)
και σε επίπεδο σχεδιασμού λογισμικού.

Ναι, ξέχασα και τον προγραμματισμό... Rolling Eyes Rolling Eyes
Ξανά επιβεβαιώνεται το ότι για να μάθεις κάτι, δυστυχώς πρέπει να στρωθείς μόνος σου (matlab, C, whatever) .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:42 pm

εχω ενα φιλαρακι που σπουδαζει μηχανολογος στο πολυτεχνειο του ντορτμουντ..
μπηκε με το βαθμο του απολυτηριου,καπου στο 16..
μονη απαιτηση αυτη και το να ξερει τα γερμανικα..

στην ελλαδα,μπαινουμε στο εμπ με βαθμο απολυτηριου 18,5+..

το παληκαρι ειναι 3ο ετος και δουλευει στη bmw..
αναγκαστικα..για να προχωρησει,πρεπει να δουλευει..
στην ελλαδα,αυτο θα χαρακτηριζοταν ''εντατικοποιηση των σπουδων''..

οι φοιτητες του εμπ στο 3ο ετος ειναι ακομα στον κοσμο τους (στη rock η στη millenium) αναλογα με τις πολιτικες τους πεποιθησεις..

ο ενας μπαινει με 16 και βγαινει με προυπηρεσια στη bmw,
και ο αλλος (ο εμπιτης) με 20 και προυπηρεσια στο ταβλι..

κατα τ'αλλα,και οσον αφορα την εκπαιδευτικη διαδικασια,+21 στον αρκαρα..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:43 pm

jerry έγραψε:
εχω ενα φιλαρακι που σπουδαζει μηχανολογος στο πολυτεχνειο του ντορτμουντ..
μπηκε με το βαθμο του απολυτηριου,καπου στο 16..
μονη απαιτηση αυτη και το να ξερει τα γερμανικα..

στην ελλαδα,μπαινουμε στο εμπ με βαθμο απολυτηριου 18,5+..

το παληκαρι ειναι 3ο ετος και δουλευει στη bmw..
αναγκαστικα..για να προχωρησει,πρεπει να δουλευει..
στην ελλαδα,αυτο θα χαρακτηριζοταν ''εντατικοποιηση των σπουδων''..

οι φοιτητες του εμπ στο 3ο ετος ειναι ακομα στον κοσμο τους (στη rock η στη millenium) αναλογα με τις πολιτικες τους πεποιθησεις..

ο ενας μπαινει με 16 και βγαινει με προυπηρεσια στη bmw,
και ο αλλος (ο εμπιτης) με 20 και προυπηρεσια στο ταβλι..

κατα τ'αλλα,και οσον αφορα την εκπαιδευτικη διαδικασια,+21 στον αρκαρα..

λες μ@λ@κίες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:44 pm

liliostasi έγραψε:
jerry έγραψε:
εχω ενα φιλαρακι που σπουδαζει μηχανολογος στο πολυτεχνειο του ντορτμουντ..
μπηκε με το βαθμο του απολυτηριου,καπου στο 16..
μονη απαιτηση αυτη και το να ξερει τα γερμανικα..

στην ελλαδα,μπαινουμε στο εμπ με βαθμο απολυτηριου 18,5+..

το παληκαρι ειναι 3ο ετος και δουλευει στη bmw..
αναγκαστικα..για να προχωρησει,πρεπει να δουλευει..
στην ελλαδα,αυτο θα χαρακτηριζοταν ''εντατικοποιηση των σπουδων''..

οι φοιτητες του εμπ στο 3ο ετος ειναι ακομα στον κοσμο τους (στη rock η στη millenium) αναλογα με τις πολιτικες τους πεποιθησεις..

ο ενας μπαινει με 16 και βγαινει με προυπηρεσια στη bmw,
και ο αλλος (ο εμπιτης) με 20 και προυπηρεσια στο ταβλι..

κατα τ'αλλα,και οσον αφορα την εκπαιδευτικη διαδικασια,+21 στον αρκαρα..

λες μ@λ@κίες

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 4:54 pm

electron έγραψε:

Α, και κάτι ακόμα... όσον αφορά τα φροντιστήρια, ξέρω ότι πολλοί πάνε, αλλά μηηηηπως είναι και λίγο η εύκολη λύση? Δεν είναι λίγο νοοτροπία λυκείου (αυτή ακριβώς που πρέπει να αποβάλλουμε) ??
Αυτά.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.
Αλλά δικαιολογώ κάποιον που χρωστάει μόνο 1 μάθημα και είτε ταλαιπωρείται είτε θέλει να είναι 100% σίγουρος ότι θα το περάσει για να τελειώσει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 5:37 pm

jerry έγραψε:
hotdog,δεν την παλευεις..

Ότι νομίζεις εσύ..

jerry έγραψε:
εισαι 3ο ετος ακομα και δεν εχεις προλαβει καποια πολυ ομορφα σκηνικα..

Άντε για πες για τα σκηνικά που δεν ξέρω..

jerry έγραψε:
αν το πολυτεχνειο,τα χρονια που εισαι μεσα,λειτουργει ικανοποιητικα το ''χρωσταμε'' στο νεο νομο..

αλλιως,για ποιο αλλο λογο δυσκολευεστε ως ΕΑΑΚ και δεν κλεινετε τη σχολη για μηνες παλι?

Πλάκα κάνεις? Ποιος νέος νόμος? Έλεος πια!

Αλήθεια νομίζεις ότι όλοι έχουν όρεξη να τρέχουν σε πολύμηνες καταλήψεις? Ή μήπως κάθε φορά που κάνουμε συνέλευση θεωρείς ότι μας νοιάζει το αν θα κάνουμε και πόσες μέρες θα είναι η κατάληψη? Αυτό νομίζεις? Τότε κάπου κάνεις λάθος φίλε jerry!


jerry έγραψε:
το πως ανεβαινει το επιπεδο σπουδων με κλειστη τη σχολη,μονο εσεις των ΕΑΑΚ το καταλαβαινετε παντως..

Με αποτελειώνεις! Αυτό που πιστεύω είναι ότι μια από τις λίγες μορφές δράσης(ή αντίδρασης?) είναι η κατάληψη μέσω της οποίας υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να διεκδικήσει κάποιος κάτι με επιτυχία(παρακαλώ μην μου πει κανείς για τους "διαλόγους" των κυβερνήσεων.Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάνει διάλογο για να διαπραγματευτεί τι θα χάσει.). Αν δεν κάνω λάθος δεν είμαστε εμείς που προκαλέσαμε όλα αυτά, με την πρόθεση να περάσουμε όλα τα γνωστά μέτρα(η αρχή τους φτάνει στο ιστορικό 1991 επί μητσοτάκη -ωχ πάει το φόρουμ Laughing - αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Η κυβέρνηση(-εις ) ήταν και είναι. Όταν καταλάβεις ότι και εμείς φοιτητές είμαστε αυτής της σχολής και πτυχίο θέλουμε να πάρουμε στην ώρα μας τότε εδώ είμαι να ξανασυζητήσουμε.
Επίσης εδώ δεν μιλάω σαν ΕΑΑΚ αλλά ως hotdog. Εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου και τίποτα άλλο.
Άκυρη η προσωπική σου επίθεση.. Wink


electron έγραψε:
Σίγουρα ούτε με το να παίρνουμε έτοιμο θέμα/ προαιρετική εργασία από συμφοιτητή μας και να τη δίνουμε έτσι, όμως, ή με το να διδασκόμαστε 5 φορές το ίδιο πράγμα και να μην έχουμε αγγίξει κάτι άλλο. Ή με το να μας λένε "παιδιά ορίστε, να ένας τόρνος κι εκεί δίπλα είναι η φρέζα" και να μην κάνουμε κάτι μόνοι μας. Ή με το να γράφουν στον πίνακα τα αποτελέσματα μετρήσεων από ένα πείραμα που εμείς δεν είδαμε ποτέ και μετά να πρέπει να κάνουμε εργασία πάνω σε αυτό. Αλλά γι' αυτά δεν ακούω να διαμαρτύρεται κανένας σε καμία συνέλευση. Sad

Γενικότερα συμφωνώ.
Λέω γενικότερα γιατί π.χ στο παράδειγμα του τορνού φρέζας κτλ συμφωνώ στο γεγονός ότι έτσι όπως τα κάνουμε, δίνοντας και μια έτοιμη εργασία στο τέλος δεν μας προσφέρει τίποτα και μόνο εργαστήριο δεν λέγεται αλλά από την άλλη είναι πρακτικά αδύνατο να δουλεύαμε ο καθένας μόνος του έναν τορνό (+ ότι θεωρητικά δεν είναι αυτή η δουλειά μας). Οπότε και πάλι θα πω ότι σε όλα υπάρχει μια βέλτιστη λύση..

Κοίτα για τις συνελεύσεις σε αυτά τα θέματα όντως δεν θυμάμαι όσες έχω παρακολουθήσει να λένε πολλά πράγματα. Βέβαια δεν έχει πάει κανείς και να προτείνει ή έστω να μιλήσει έστω και προσωπικά και να ανταλλάξουν απόψεις με κάποιον για αυτά τα θέματα. Καλό το φόρουμ αλλά..


Μενελάειον και καλά κάνεις! Προσωπικά όπως είπα δεν την πάλευα να πηγαίνω 8:30 και να φεύγω 5 παρακολουθώντας τόσες ώρες(κι όμως το έκανα ειδικά στο 1ο εξάμηνο!!)! Απλά ένιωθα dead μετά + ότι για να σηκωθώ να πάω έπρεπε να σηκώνομαι τουλάχιστον στις 7 άρα ένας ακόμας λόγος που το πρωί ειδικά στον χρυσάκη, μπένου κτλ, πραγματικά προσπαθούσα να κρατηθώ για να μην κοιμηθώ!!! Χαίρομαι που αρέσει και σε εσένα(του ίδιου στυλ είναι και ένας φίλος μου..) η παρακολούθηση.
Μπα δεν πρόκειται ποτέ να με δεις στου γρηγόρη..ούτε καν στις καφετέριες πέρα.

Για τους καθηγητές που βλέπω ότι πάει να πέσει λίγο θάψιμο δεν ξέρω και τρελά πράγματα αλλά έχω δει καθηγητές που τουλάχιστον το προσπαθούν. Αν ανταποκριθεί και ο φοιτητής ενδιαφέρονται ακόμα περισσότερο. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι που σαν επιστήμονες μπορεί να είναι οκ αλλά σαν καθηγητές απλά δεν το έχουν τόσο.


Μια από τις επιφυλάξεις μου όσον αφορά την αξιολόγηση είναι οι όροι που θα γίνει αυτή. Αξιολόγηση με όρους αγοράς? Δηλαδή σύμφωνα με το κατά πόσο πουλάνε οι έρευνες?Κατά πόσο χρήσιμες είναι οι έρευνες για διάφορα τύπου επιχειρήσεις? Με τι όρους? Γιατί στον νόμο πλαίσιο η αξιολόγηση κολλάει με τα σημεία όπως ότι τα πανεπιστήμια θα χρηματοδοτούνται λιγότερο από το κράτος και περισσότερο από τις επιχειρήσεις κτλ(καλά γενικότερα ότι είχαν πει εκεί μέσα αφορούσε και την περικοπή $$)..Οπότε ναι είμαι και εγώ από αυτούς τους αντι-αξιολογητές αν και συμφωνώ ότι όταν ακούει κάποιος αξιολόγηση το μυαλό του πάει σε κάτι θετικό/καλό.


Nameless έγραψε:
Εχω χορτασει απο "εκπροσωπηση".

Και εγώ όπως και οι περισσότεροι σε αυτό τον τόπο θεωρώ! Επιτέλους το είπε κάποιος!


jerry ποτέ δεν ήμουν της άποψης ότι εξωτερικό=καλύτερο. Δυστυχώς αυτό το φαινόμενο παρατηρείται σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα(και όχι μόνο στο τομέα της εκπαίδευσης αλλά σχεδόν παντού!)..ίσα ίσα θεωρώ πως στο εξωτερικό όσο θα πηγαίνει θα χειροτερεύει η κατάσταση ώσπου πρώτον θα φτάσει σε σημείο, εκπαίδευση για τους έχοντες και δεύτερον θα κυριαρχεί η απόλυτη ειδίκευση..


Έχω μάθημα!Γεια σας! Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   3rd Μάρτιος 2010, 5:43 pm

hotdog έγραψε:
Έχω μάθημα!Γεια σας! Smile

Φροντηστήριο; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 1:45 pm

Έχουμε κανένα νέο από την συνέλευση;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 2:32 pm

Ναι!!!!!
Αποφασιστηκε να ξαναγινει συνελευση στην οποια ο Λακης, ο Μακης, η Αφροξυλανθη και ο Μπαμπης ο Σουγιας (δηλαδη οι εκπροσωποι των παραταξεων μας) θα ξαναπλακωθουν στην προσπαθεια τους να πεισουν ο ενας τον αλλον για θεματα στα οποια εχουν αποφασισει να ειναι αμεταπειστοι και να κλεισουν τα αυτια τους.
Κατα την διαρκεια της επομενης συνελευσεως μαλιστα αποφασιστηκε να φερουν ναργιλεδες γιατι ειναι πιο υγειινο να ντουμανιαζει η αιθουσα με καπνο ναργιλε παρα με το αρωματικο στριφτο τσιγαρακι των "αριστερων".
Τελος αποφασιστηκε να χτιστουν στο ΕΜΠ νεοι τοιχοι ωστε να μπορουν να αναρτηθουν καινουριες αφισες!!!!!!
Στο τελος της ΓΣ τα μελη που την παρακολουθησαν για αλλη μια φορα(Μακης,Λακης,Σουγιας...οι γνωστοι δηλαδη) ανταλλαξαν λουλουδια αλληλεγγυης και αγαπης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 2:49 pm

Nameless έγραψε:
Ναι!!!!!
Αποφασιστηκε να ξαναγινει συνελευση στην οποια ο Λακης, ο Μακης, η Αφροξυλανθη και ο Μπαμπης ο Σουγιας (δηλαδη οι εκπροσωποι των παραταξεων μας) θα ξαναπλακωθουν στην προσπαθεια τους να πεισουν ο ενας τον αλλον για θεματα στα οποια εχουν αποφασισει να ειναι αμεταπειστοι και να κλεισουν τα αυτια τους.
Κατα την διαρκεια της επομενης συνελευσεως μαλιστα αποφασιστηκε να φερουν ναργιλεδες γιατι ειναι πιο υγειινο να ντουμανιαζει η αιθουσα με καπνο ναργιλε παρα με το αρωματικο στριφτο τσιγαρακι των "αριστερων".
Τελος αποφασιστηκε να χτιστουν στο ΕΜΠ νεοι τοιχοι ωστε να μπορουν να αναρτηθουν καινουριες αφισες!!!!!!
Στο τελος της ΓΣ τα μελη που την παρακολουθησαν για αλλη μια φορα(Μακης,Λακης,Σουγιας...οι γνωστοι δηλαδη) ανταλλαξαν λουλουδια αλληλεγγυης και αγαπης.

Το κακό είναι ότι μέχρι εκεί που έλεγες για το ναργιλέ σε πίστεψα . . .

Τέσπα, όποιος μάθει ό,τι αποφασίστηκε ας το ποστάρει.

Και Spyro, σχετικά με τα φροντιστήρια, πιστεύω ότι καταλαβαινόμαστε και δεν εννοώ για ενα-δύο μαθήματα που έχουν ξεμείνει για πτυχίο, εννοούσα γενικά και απ το δεύτερο έτος, ξέρω γω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 3:05 pm

hotdog έγραψε:
Μια από τις επιφυλάξεις μου όσον αφορά την αξιολόγηση είναι οι όροι που θα γίνει αυτή. Αξιολόγηση με όρους αγοράς? Δηλαδή σύμφωνα με το κατά πόσο πουλάνε οι έρευνες?Κατά πόσο χρήσιμες είναι οι έρευνες για διάφορα τύπου επιχειρήσεις? Με τι όρους? Γιατί στον νόμο πλαίσιο η αξιολόγηση κολλάει με τα σημεία όπως ότι τα πανεπιστήμια θα χρηματοδοτούνται λιγότερο από το κράτος και περισσότερο από τις επιχειρήσεις κτλ(καλά γενικότερα ότι είχαν πει εκεί μέσα αφορούσε και την περικοπή $$)..Οπότε ναι είμαι και εγώ από αυτούς τους αντι-αξιολογητές αν και συμφωνώ ότι όταν ακούει κάποιος αξιολόγηση το μυαλό του πάει σε κάτι θετικό/καλό.

Και το ιντερνετ εχει τσοντες...τυπαδες που προσπαθουν να αποσπασουν χρηματα απο ευκολοπιστα θυματα...πολλους ιους...χακεραδες.Μηπως θες να το καταργησουμε???
Χανεις το νοημα.Αν ποναει το χερι σου πας στο γιατρο...δεν το κοβεις.
Σου δινει φαρμακα.Τα φαρμακα ειναι καλα.Αν αποφασισεις να τα χρησιμοποιησεις με λαθος τροπο...ειναι κακα.
Κανε εσυ την αλλαγη και οταν ερθει η ωρα να θεσουμε τα ορια...τις ασφαλιστικες δικλιδες, εγω θα ειμαι διπλα σου και θα σου κραταω το χερι.Η νοοτροπια των "αριστερων" στην χωρα μας ειναι ΟΧΙ.Οπως λεει πολυ σωστα και η Ελληνοφρενεια:



Ετσι ομως δεν προχωρας.Μενεις στασιμος.
Η αξιολογηση ειναι θεικη λεξη.Αγαπησε την και θα σε αγαπησει και εκεινη sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 3:14 pm

Κατάληψη αύριο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 3:15 pm

Η αληθεια ειναι πως το εμπ δεν σε στριμωχνει να βαλεις τον κωλο σου κατω και να ασχοληθεις με το αντικειμενο.το θεμα ειναι πως το πολυτεχνειο εχει συγκεκριμενες απαιτησεις απο τους φοιτητες οι οποιες ομως ειναι περιορισμενες κυριως στο γραπτο κομματι.Καποιος ειπε πως θα ηθελε περισσοτερες εργασιες οπως αυτη στα στοιχεια 2 στα στροβιλα κλπ.Συμφωνω πως απο αυτες τις εργασιες εχουμε παρει ενα πολυ μεγαλο κομματι γνωσεων και σκεφτειτε κιολας πως με το που εμφανιζονται αυτες οι εργασιες εμφανιζονται και οι διαφοροι φροντιστηριαδες.Ετοιμη η εργασια στοιχεια μηχανων 2 ετοιμα και τα στροβιλα, οι υδροδυναμικες, τα μικρα υδροηλεκτρικα εργα.Μετα πως να μαθει ο φοιτητης.Επισης πρεπει και να το ψαχνεις απο μονος σου και δε λεω να παρεις βιβλια εξωσχολικα να διαβασεις αλλα να επιλεξεις μαθηματα που εχουν να σου μαθουν κατι και οχι μονο και μονο για το βαθμο.Πχ:εγω ειχα πληροφορηθει για Πειραματικη Ρευστομηχανικη πως ο μαθιουλακης κανει εργαστηρια που ειναι πραγματικα πολυ ενδιαφεροντα και το πηρα και οντως γαμαγε.Καναμε πειραματα που δεν ξαναβλεπεις στη σχολη.Κοιταξτε να μαθετε κατι απο τα μαθηματα που πηρατε και οχι απλα να παρετε ενα βαθμο χωρις καν να ξερετε γιατι μιλαει το μαθημα,αλλιως δεν εχει νοημα να συζηταμε για επιπεδα σπουδων κλπ.Τωρα βεβαια αν καποιος χρωσταει τον κωλο του αλλαζει το πραγμα.

Φιλακια Ρουφηχτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 3:15 pm

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1113018&lngDtrID=244

Ολικό «μπλακ άουτ» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την Παρασκευή

από το in.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συνέλευση 04/03/2010 (chat)   4th Μάρτιος 2010, 3:32 pm

Master Chief έγραψε:
Κατάληψη αύριο.

σίγουρα έτσι ; ...το ανακοινώνω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Συνέλευση 04/03/2010 (chat)
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 5Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Νέο Πρόγραμμα εαρινού εξαμήνου 2010-2011
» Έναρξη εγγραφών χειμερινού εξαμήνου 2009-2010

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ :: Συζητήσεις :: Αρχείο ...-
Μετάβαση σε: